24 Ocak 2012 Salı

Şarkılı Oyunlar





Şarkılı Oyunlar
KÜÇÜK FİDAN (ŞARKI)
Top oynarken dikkat et kırma dalımı
Koparma hiç yaprağımı yakma canımı
Sana kalem olurum defter olurum
Büyütürsen çiçek açar meyve olurum
Sana konut olurum çalgı olurum
Gemin okul odun kitap her şey olurum

————————————-

ÇAYDANLIK (ŞARKI)
Ben bir küçük çaydanlığım
Yuvarlak bir karnım var
Ben bir küçük çaydanlığım
Yuvarlak bir karnım var
Burada kolum
Burada ağzım var
Kaynayınca suyum
Çağırırım seni
Eğersin bağını içersin çayını
Lıklıkta lıklık lıklıkta lıklık

——————————-
KIRMIZI BALIK
Kırmızı balık gölde kıvrana kıvrana yüzüyor
Balıkçı hasan geliyor
Oltasını atıyor
Kırmızı balık dinle
Sakın yemi yeme
Balıkçı seni alacak
Oltasına atacak
2(Kırmızı balık kaç kaç
————————–
BEBEK
Korkma düşmem
Tutma elimden
Sanki kaç adım attığımı bilmez miyim
Saymaz mıyım
İstersem susmam susmam
Yerimde durmam durmam
Emeklemekten yoruldum
Yürümekten hiç korkmam
—————————

MISTIK HEYKEL (ŞARKILI OYUN)

İki kişi karşı karşıya geçer
Benim adım mıstık heykel (eller göğse vurulur)
Sırtım kambur (sırt kambur yapılır)
Başım kel (ellerle başa dokunulur)
Ayaklarım yampili yam pili (ayaklar yan yapılır)
Ben takarım ampulü ampulü ( ellerle ampul takma öykünmesi yapılır)
Zıbı zıbı zıbı el bomba (ellerle dizlere vurulur)
Zıbı zıbı zıbı zıbı el bomba (ellerle dizlere vurulur)
Altın gözlük takarım (gözlük takma öykünmesi yapılır)
Şışt şışt   şu kızada fiyata atarım (işaret parmağı ile gösterilir)
Şu kız bana bakmasa karnını gıdı gıdı yaparım
—————————–
KELEBEK (ŞARKILI OYUN)
Bir küçücük kelebek
Uçtu gitti dönerek
Kondu bir papatyaya çok mutluyum diyerek
Papatya hayin çıktı
Birden bire sirkindi
Kelebek suya düştü
ha ha ha ha diyerek
Ordan geçen bir arı
Kelebeğe el verdi
Kelebeği kurtardı
O küçücük benekli
——————————-
TREN (ŞARKI)
Düdük çalar ince ince yolcular binince
Gidiyor cufu cufu cuf uzaklarda gözü
Git güle güle gül güle güle
Çok bekletme bizi
—————————
ORMAN (ŞARKI)
Baltalar elimizde uzun ip belimizde
Bir gideriz ormana hep ormana
Yaşlı kütük seçeriz
Karşılıklı geçeriz
Geçeriz hep geçeriz
Kışın odun yanınca
Alevler parlatınca
Şarkı söyler oynarız hep oynarız
————————————-
KELEBEK (ŞARKI)
Bir küçücük kelebek olsam
Gökyüzünde süzülüp uçsam
Mavi kırmızı çiçeklere konsam
Yeni yeni arkadaşlar bulsam
2(Lay la lay lay la la la la la
———————————————

HAYVANLAR (ŞARKILI OYUN)

Dün minik bir kedi kapıma geldi
Ne acı ne acı miyavlıyordu
Gittim evden süt getirdim
Sütünü içince kaçtı gitti
Minik kedi minik kedi
Yine gel yine gel
Gel minik kedi yine gel
Dün küçük bir köpek kapıma geldi
Ne acı ne acı havlıyordu
Gittim evden kemik getirdim
Kemiği alınca kaçtı gitti
Küçük köpek küçük köpek
Yine gel yine gel
Gel küçük köpek yine gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı


Zirve100 Toplist
 
Copyright © Sanaltakip.NET
Using SanalTakip.Net Tüm Hakları Saklıdır...